marți, 6 octombrie 2015

Wishlist - Dresslink

  Uitandu-ma pe alte bloguri, am descoperit un site cu preturi foarte bune - Dresslink. La inceput am fost sceptica avand in vedere ca articolele au preturi foarte mici, insa dupa ce am citit cateva review-uri m-am convins de faptul ca este un site cu produse calitative si accesibile tuturor. Tocmai de aceea, ieri am facut o comanda in valoare de 20 de dolari (incluzand si transportul). Probabil va ganditi ca n-am cumparat mai nimic de banii acestia, insa tin sa va contrazic. Pare imposibil, insa am reusit sa achizitionez 4 produse.
  Primul produs achitionat este o rochie pe care am dat doar 7,96$. Pare foarte calitativa si abia astept s-o primesc.

  Cu doar 2,57$ mi-am mai luat un minunat set de bijuterii. E foarte finut si elegant, asa ca poate fi purtat la ocazii speciale.

   De restul banii, adica cu putin peste 3 $ am cumparat un set de clipsuri pentru par si un stick care elimina parul facial. 


   Pe toate aceste produse am dat 13,66$, iar transportul cu tracking number a costat in jur de 7 dolari. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu